Szybciej, szybciej

Miałem właśnie rozmowę z moimi szefami, że pokrzykiwanie na mnie po polsku „szybciej, szybciej” niekoniecznie musi być grzeczne. Wyjaśniliśmy sobie kontekst tego pokrzykiwania, i kiedy to jest śmieszne, a kiedy nie. Doszliśmy wspólnie do wniosku, że może najwygodniej dla obydwu stron będzie, jeżeli zaprzestaną takich działań, bo różni ludzie mogą to różnie interpretować, w szczególności obcokrajowcy znający język polski.

Ponieważ skończyła mi się herbata, a standardem w biurze jest pytanie się wszystkich innych, czy dla nich też zrobić, szedłem do kuchni z kubkami, żeby im zrobić tą obrzydliwą herbatę, gdy usłyszałem od szefa J gromkie niemieckie „schneller, schneller!”.

I jak tu ich nie lubić… :)

0 Responses to “Szybciej, szybciej”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

