Znajdź Małżowinę

Prawda jest taka, że ja wszędzie widzę Małżowinę. Na ulicy, w biurze, w komórce, w komputerze, wszędzie mnie dopada, nigdy nie jestem sam. Zresztą, może i dobrze :)

W związku z tym proponuję zagrać w grę „Policz ile mam żon”. Dla zwycięzcy przewidywana jest nagroda, najprawdziwszy Guinness z najprawdziwszej Anglii, przesłany emalią. Dla ułatwienia, ilość żon jest większa niż 2, a mniejsza niż 15, jeśli komuś wychodzi inaczej, powinien w trybie pilnym udać się do lekarza :)

Kliknij, żeby zobaczyć większą wersję zdjęcia.

4 Responses to “Znajdź Małżowinę”


  1. 1 Supermen Maj 8, 2007 o 8:47 pm

    Jestem pewien, że 9.

  2. 2 miniu Maj 8, 2007 o 9:22 pm

    Dokładnie rzecz biorąc 8.5, ale zmieścił się Pan w marginesie błędu :)

    Jako, że będziesz niedługo w Londynie, Guinness’a wręczę osobiście!

  3. 3 arti Maj 8, 2007 o 10:34 pm

    Widzę, że się spóźniłem. Ale ja 9 małżowiny nie dojrzałem, choć tę połówkę owszem.

  4. 4 miniu Maj 9, 2007 o 7:46 am

    Taa… połówkę to ja też zawsze dojrzę :)


Skomentuj

