A wczoraj

A wczoraj siedzimy sobie z szefem A, sprawiam wrażenie jakbym pracował, a szef sprawia wrażenie jakby był z tego zadowolony, sielanka jednym słowem. Email do niego przychodzi, że jeden przetarg w którym startujemy rozstrzygnie się nieco poźniej niż planowali, mianowicie jak się skończy festiwal w Cannes.

Spokojnie sobie siedzimy, trawimy tą informację, gdy słyszę zamyślone, rzucone w przestrzeń pytanie: A właściwie, to gdzie się ten cały festiwal w Cannes odbywa?

Nie wytrzymałem :) Co się uśmiałem, to już moje. Szef A patrzy na mnie z dużym zdziwieniem, no to mu tłumaczę, czemu to jest takie śmieszne. Na to on poważnie: No ale ja się zapytałem kiedy, a nie gdzie…

I znowu ja i mój perfekcyjny angielski dostarczyliśmy wszystkim dużo radości :)

0 Responses to “A wczoraj”



  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

