Wpisałem Miniu w polskiego Googla

I wyskoczyłem na drugiej pozycji. Łał!

Jedno co mnie martwi to Miniu z pierwszej pozycji (przyrzekam, to nie ja):

miniu.randki.org
Randki.org – Odnajdziesz tutaj miłość, przyjaźń, romans, sex
Miniu szalony, wesoły i gotowy na wszystko:). Płeć: mężczyzna …

No nie ma takiej siły, żebym się z tego przed Małżowiną wyplątał… :)

2 Responses to “Wpisałem Miniu w polskiego Googla”


  1. 1 soltys Maj 18, 2007 o 7:36 am

    Możesz się zapoznać z innym Miniem :)

  2. 2 miniu Maj 18, 2007 o 8:06 am

    Myślisz, że pokazanie jakiegoś innego Minia Małżowinie pomoże? Tonący brzytwy się chwyta, w sumie… :)


Skomentuj

