top 5

Zgodnie z moim zboczeniem zawodowym, od czasu do czasu sprawdzam, jakie rzeczy wpisywali ludzie w Google, żeby się dostać na stronę bloga. Ludzka wyobraźnia naprawdę nie ma granic…

1. zaszczyt kopnął

Nie wiem, czego się człowiek może spodziewać, wpisując w Google zaszczyt kopnął. To znaczy wiem: można się spodziewać tego bloga.

2. co to są bidrogi

Właśnie, k…, co to są te bidrogi!?

3. co to jest lunch

Lunch to jest taki bardzo fajny wynalazek, trwający od 1.00 do 2.00 (najczęściej), polegający na tym, że się przez ten czas je. Jest to oczywiście moja ulubiona pora w czasie pracy.

4. zabawa w fryzjera

Znam jedną zabawę w trochę inny zawód, i jest zdecydowanie przyjemniejsza.

5. co morzna powiedzieć o selerze

Właśnie, co morzna?

2 Responses to “top 5”


  1. 1 arti Maj 28, 2007 o 1:14 pm

    Co to są bidrogi to ja wpisałem… Ale to się nie liczy, bo ja to wpisałem po przeczytaniu Twojej, Miniu, historii o elektronicznych tłumaczach. Zdaje się…

  2. 2 miniu Maj 28, 2007 o 9:14 pm

    No nie liczy, nie liczy…

    Zakładam że człowiek, który dziś wpisał w Google „ogłoszenia towarzyskie czarnoskóry” i wszedł na bloga, to tym razem nie Ty :)


Skomentuj

