Test Utajonych Skojarzeń

Dzisiaj na wykop.pl znalazłem link do bardzo ciekawego zestawu testów. Można zbadać swoje podświadome preferencje w następujących dziedzinach:

a) rasy

b) wieku

c) kraju

d) płci

e) sylwetki

Testy są po polsku, można je sobie przeprowadzić tutaj, każdy z nich zajmuje około 5-10 minut:

https://implicit.harvard.edu/implicit/poland/selectatest.jsp

Właśnie jestem po pierwszym z nich, zbadałem moje preferencje (uprzedzenia) względem pary Polska – Stany Zjednoczone… i jestem trochę zaskoczony. Powodzenia!

4 Responses to “Test Utajonych Skojarzeń”


  1. 1 Jerry Czerwiec 11, 2007 o 12:06 pm

    Wykonalem ten sam test, jest troche tendencyjny ale musze przyznac ze mnie zaskoczyla zgodnosc z obecnym swiatopogladem. Zauwazylem ze nabywalem umiejetnosci wraz z jego wykonywaniem. Ciekawe co sie dzieje z wynikami po n-tej iteracji.

  2. 2 miniu Czerwiec 11, 2007 o 1:14 pm

    Po n-tej iteracji przestajesz mówić, porozumiewasz się tylko cyframi…

    Widziałem mnóstwo kolesi po n-tej iteracji, z początku zaczynali od pierwszej, drugiej, dziesiątej, i nawet nie wiedzieli kiedy kończyli na n-tej…

    Mówię Ci Jerry, lepiej tego nie rób… Nie warto… :)

  3. 3 Jerry Czerwiec 12, 2007 o 11:32 pm

    4E6F20746F20777061646C656D2E2E203B2D29

  4. 4 miniu Czerwiec 13, 2007 o 7:58 am

    No i kurde wykrakałem :)


Skomentuj

