Kim jestem

Na blogu maddama.wordpress.com znalazłem bardzo ciekawy link do ankiety, która sprawdza jaką narodowością chciałoby się być.

Odpowiada się na jakąś prawie nieskończoną ilość pytań, w stylu „czy lubisz góry”, „czy lubisz mocną kawę”, i tym podobne, i system wylicza, kim się tak naprawdę jest.

Oto mój wynik:

To, że powinienem się urodzić Włochem, to jedna sprawa. Ale to, że ze standardowym wyobrażeniem Polaka mam tylko 13% cech wspólnych… Kto układał tę ankietę???

7 Responses to “Kim jestem”


  1. 1 mg Czerwiec 13, 2007 o 7:12 pm

    Swiss 100%
    British 38%
    French 38%
    Polish 13%

    Jako szwajcar mialbym fajny scyzoryk i super konto w banku. Brzmi niezle ;)

  2. 2 miniu Czerwiec 13, 2007 o 7:22 pm

    I karabin, i mundur w szafie, z tego co pamiętam :)

  3. 3 Malzowina Czerwiec 13, 2007 o 8:43 pm

    Belgian 100%
    Polish 63%
    Italian 63%

    :)

  4. 4 miniu Czerwiec 13, 2007 o 8:58 pm

    Wpisałem do Googla „belgian woman”, i na pierwszym miejscu w grafice jest to:

    Wypisz wymaluj Małżowina… :)

  5. 5 Malzowina Czerwiec 13, 2007 o 9:02 pm

    …ale mysle, ze trzeba miec na wzgledzie tez te 63% :

  6. 6 Malzowina Czerwiec 13, 2007 o 9:09 pm

    a teraz:
    wloscy mezczyzni:

    contra
    wloskie kobiety:

  7. 7 Agazinha Czerwiec 17, 2007 o 1:13 pm

    Musze powiedziec, ze bez zaskoczenia :-)

    Italian – 95%
    French – 75%
    Polish – 75%


Skomentuj

