Co nas z Małżowiną kręci

Nie, nie będzie o tych rzeczach na blogu, a przynajmniej nie tym razem.

Ostatnimi czasy przesiadujemy z Małżowiną nad czymś, czym może warto jest się podzielić z szerszą publicznością, chociaż nijak się to ma do Wielkiej Brytanii.

Chodzi mianowicie o basha. Dawno, dawno temu, jak jeszcze na świecie nie było Skype, ani nawet Gadu-Gadu (tak, były takie czasy, i niżej podpisany nawet dobrze je pamięta), do rozmów między użytkownikami komputerów służyły różne dziwne programu w stylu do dziś używanego IRC.

Do dziś, zgodnie z tradycją, najciekawsze i najśmieszniejsze rozmowy z IRC publikowane są na tzw. bashu. Polska wersja basha znajduje się pod adresem http://bash.org.pl/top. Zawiera różnej odjazdowe kawałki, w stylu:

<Gaza> dzisiaj dwóch kolesi ustąpiło mi miejsca w busie:D
<Kindziak> i co zmieściłaś się? ;>

* * *

<piniol> Leże, oglądam mecz, pije piwo, zagryzam czipsem i jeszcze głaszcze psa. Nagle wchodzi żona i awanturuje się, że nic nie robie

* * *

<sotbs> zakrwawiłem koszulkę
<jasemine> czym?

* * *
<fusio> masz nagie fotki swojej dziewczyny?
<chrzan> nie :/
<fusio> a chcesz pare? :>

Ostrzeżenie: materiały na bashu potrafią być ostre… Serio serio…

Także jeżeli ktoś do nas dzwoni, czy dopucowuje się na Skypie, a my nie odpowiadamy, niekoniecznie może to oznaczać, że nas nie ma. Może właśnie jesteśmy na bashu.

3 Responses to “Co nas z Małżowiną kręci”


  1. 1 Malzowina Czerwiec 14, 2007 o 4:42 pm

    nie jestem pewna, czy bym powiedziala az, ze mnie to kreci… hmmm…

  2. 2 miniu Czerwiec 14, 2007 o 6:10 pm

    no to jak Ciebie nie kręci, to mnie też nie kręci… :)

  3. 3 Malzowina Czerwiec 14, 2007 o 8:14 pm

    ale ale…
    mnie to na przykład Miniu kręci…
    szczególnie jak sie denerwuje, że mnie coś nie kręci ;)


Skomentuj

