Przykra historia ze szczęśliwym zakończeniem

Nie pisałem o tym wcześniej, bo to w sumie trochę trudne dla mnie… Ale na szczęście sprawa się rozwiązała pozytywnie, więc spieszę donieść o moim wielkim szczęściu.

Jakieś dwa miesiące temu stała się tutaj dla mnie rzecz bardzo przykra. Z jakiś niewyjaśnionych bliżej powodów zaczęły w Londynie znikać z półek sklepowych pasztety firmy PROFi. Być może nawet w całej Wielkiej Brytanii, tego nie wiem, ale na pewno pasztety zniknęły zarówno ze sklepów w pobliżu mojego biura, jak i z Tesco. A jak czegoś nie ma w Tesco, to to coś po prostu nie istnieje. To jak z Google – jak Cię w nim nie ma, to Cię nie ma w ogóle.

Nie mogłem się ze stratą tego wypróbowanego w bojach przyjaciela pogodzić. Było to zbyt trudne by o tym mówić, więc nie pisałem o tym, nie przyznałem się nawet Małżowinie. Cierpiałem w milczeniu.

I dzisiaj stał się cud. Na półce w Tesco z napisem „Potrawy ze świata” stał on:

Pasztet, zdjęcie uchwyciło moment kiedy macha do mnie ręką i krzyczy „Kup mnie, kup mnie!”

Jest trochę inny. Schudł. Zmienił język. Wieczko bardziej się świeci. Ale to on, mój wierny druh, od niego kiedyś zaczynałem każdy poranek i nim kończyłem każdy wieczór.

Pasztet z pomidorami.

Od dzisiaj już na zawsze razem.

6 Responses to “Przykra historia ze szczęśliwym zakończeniem”


  1. 1 kariatka Czerwiec 21, 2007 o 8:41 pm

    hehehehe tylko zeby ci sie nie przejdal :)

  2. 2 vilebender Czerwiec 22, 2007 o 12:17 am

    Bułka, pasztet i woda mineralna – studenckie śniadanie mistrzów. Wierny to druh, wybawiciel i zaiste niezbędny składnik każdej potrawy i dla mnie. Chociaż ten mój jest taki mniej światowy, po polsku i w ogóle. Ciekawe czy chociaż smakuje tak samo…

  3. 3 Agazinha Czerwiec 22, 2007 o 9:10 am

    Nastepnym razem jak zabraknie, zamow cala tone z http://www.bocian.co.uk :-) Nie trzeba wychodzic z domu…

  4. 4 miniu Czerwiec 22, 2007 o 10:08 am

    @vilebender: tak samo, smakuje tak samo… Mój niezastąpiony…

    @Agazinha: Takie coś to bym na tony kupował…
    http://sklep.bocian.co.uk/popup_image.php?pID=1692

  5. 5 Jerry Czerwiec 22, 2007 o 5:19 pm

    Zerknij na to z innej strony, miales dwa miesiace zdrowej diety.. A moze znalazles sobie rownie odjazdowy substytut? Przyznaj sie.

  6. 6 miniu Czerwiec 22, 2007 o 7:55 pm

    Pewnie znalazłem, bo dzisiaj Małżowina użyła wobec mnie słowa z Zakazanego Słownika Słów Powszechnie Uznawanych za Nieodpowiednie. Nie powiem, co to było za słowo, ale zaczynało się od „gru”, a kończyło na „by”.


Skomentuj

