Dzień z życia Małżowiny

A tak mi się to jakoś z Małżowiną skojarzyło, bardzo to wszystko podobne, nawet budzik o tej samej godzinie brzęczy…

6 Responses to “Dzień z życia Małżowiny”


  1. 1 ramzelsworld.blogspot.com Lipiec 15, 2007 o 11:42 am

    Najbardziej podobało mi się to, co następuje po powrocie do domu. :D

  2. 2 miniu Lipiec 15, 2007 o 11:58 am

    @Ramzel: i w tym temacie też na Małżowinę można liczyć :)

  3. 3 Agazinha Lipiec 16, 2007 o 3:35 pm

    Oj mozna, mozna.. :-) Tylko zamiast kufli powinna byc Monastyrka…

  4. 4 szpaq Lipiec 17, 2007 o 10:51 pm

    Dzięki za komentarz. U mnie budzik niestety dzwoni trochę wcześniej i zamiast o 9 zaczynam o 8, a w nagrodę kończę godzinę później, bo o 18 :) Ale reszta z teledysku bardzo, ale to bardzo podobna.
    Zdradź mi jak trafiłeś na mojego bloga, bo to może być ciekawa historia :)

    Pozdrawiam
    K

  5. 5 miniu Lipiec 17, 2007 o 11:27 pm

    No więc sam widzisz, masz podwójne szczęście :)

    A co do bloga, to po prostu patrzyłem na blogi ludzi piszących o Londynie, i tak trafiłem do Ciebie.

  6. 6 Tomek z Anglii nadaje Lipiec 19, 2007 o 1:53 pm

    ja ostatnio zaczynam dzień o 5 rano :)
    ale prace zato koncze okolo 14 :D


Skomentuj

